dijous, 4 de novembre del 2010

Benvinguts!

Estimats familiars de l'aula de Gema:

Ús presente aquest bloc com un nova
alternativa de comunicació entre nosaltres. Des d'ací els mantindre informats d'allò que siga del vostre interés respecte temes educatius.

Esperant que siga del vostre gust.

Salutacions! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada